Reklamace / Reklamační řád

V případě, že byla na zboží nalezena závada, postupujte dle níže uvedených bodů.

Kupující je povinen doručit reklamované zboží na sídlo prodávajícího v kompletním balení s písemným popisem vady zboží a kopií kupního dokladu.

Prodávající musí vyřídit reklamaci (kladně nebo záporně) nejpozději do lhůty dané zákonem, která je 30 dnů. Při překročení této lhůty vzniká kupujícímu nárok na vrácení kupní částky.

Prodávající posuzuje reklamaci na základě pokynů stanovených výrobcem zboží.

Prodávající může odeslat zboží k posouzení výrobci, popřípadě na odborné posouzení.

V případě uznání reklamace odešle prodávající nové nebo opravené zboží kupujícímu.

Kupující nehradí náklady na dopravu.

V případě neoprávněné reklamace hradí náklady na dopravu, popřípadě ostatní náklady, kupující.

Ochrana osobních dat

Prodávající zpracovává osobní údaje zákazníků v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, a to v marketingové databázi prodávajícího při plném respektování povinnosti správce dle § 5 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Zpracované údaje jsou plně chráněny funkčním vnitřním systémem ochrany dat (soubor vnitřních organizačních a technických opatření).

Závěrečná ustanovení

V případě zrušení potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním a manipulační storno poplatek ve výši 100 ,- Kč.
- Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží , které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava, poštovné atp.

Vrácení zboží / Odstoupení od smlouvy

Kupujete-li zboží jako soukromá osoba, máte v souladu se zákonem 367/2000 Sb. možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.

Pokud se k tomu rozhodnete, prosíme kontaktujte nás a písemně uveďte, že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vašeho čísla účtu či adresou pro vrácení peněz.

V případě, že jste již zboží převzal(a), zašlete jej spolu s dokladem o koupi zpět na naší adresu.

Zboží musí být kompletní, ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce.
- zboží musí být nepoškozené, bez známek užívání nebo opotřebování a v původním obalu.
- zboží musí být zasláno na naší adresu na vlastní náklady a v uvedené lhůtě
(odstoupení od smlouvy musí být doručeno prodávajícímu před uplynutím této lhůty).

Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit.

Po zkontrolování zboží Vám přijde oznámení, zda bude Vaší žádosti o vrácení zboží vyhověno.

Prodávající nejpozději do 30 dnů zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem.

Právo na odstoupení od kupní smlouvy se nevztahuje na spotřební zboží, jako je e-liquid, náplně apod.

Doprava

Doprava je realizována pomocí třetí osoby (dopravce)

Za poškození zboží během dopravy ručí dopravce

Cena dopravy je uvedena na stránce Doprava

Důrazně doporučujeme si při přebrání zboží od dopravce zkontrolovat, zda není dodávka poškozena a v případě poškození obalu nebo zboží ji okamžitě u dopravce reklamovat. Pokud poškození zjistíte po rozbalení, neprodleně reklamujte u dopravce, nejdéle však do 3 dnů od převzetí zásilky

Záruční doba

Na dodané zboží poskytujeme záruku 24 měsíců (není-li ustanoveno jinak)

Záruka se vztahuje pouze na výrobní a materiálové vady

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a nesprávným skladováním

Záruka se nevztahuje na zboží poškozené dopravou (za toto poškození ručí dopravce).